Seminarium MOST

15 X na pierwszym w tym roku akademickim seminarium z dydaktyki matematyki MOST w IM UKEN w Krakowie w godz. 20-21:30 odbędzie się zdalny wykład Małgorzaty Zambrowskiej (APS Wwa) i Marcina Karpińskiego (Szkoła Edukacji PAFW i UW) nt. Związek podstawy programowej dla szkoły podstawowej z poziomem nauczania matematyki.

Link do spotkania: https://zoom.us/j/96271632898?pwd=QTA5U29GL0FaeTlJVjJNc3htQ2xidz09, identyfikator spotkania: 962 7163 2898, kod dostępu: GY1EpZ.

 

Abstrakt: W dyskusjach podczas tworzenia podstaw programowych wyraźne były dwa stanowiska: jedna grupa postulowała dodanie do podstawy programowej kolejnych treści, a inni proponowali usunięcie wielu treści z przeładowanej – ich zdaniem – podstawy.  Obie grupy dyskutantów przekonywały, że podniesie to poziom nauczania matematyki. Podczas seminarium postaramy się przedstawić jaki wpływ na nauczanie matematyki w szkole podstawowej mogą mieć zapisy podstawy programowej, a na co wpłynąć nie mogą. Projekty podstaw programowych przygotowane przez ekspertów IBE PIB:

Edukacja wczesnoszkolnaMatematyka SP (klasy 4-8).

5 miesięcy temu