Kurs trwa 210 godzin i 2 godziny zajęć organizacyjnych (rozpoczęcie i zakończenie kursu). Zatem składa się z 26,5 zjazdów po 8 godzin zajęć.
semestr zimowy 2012/13
semestr letni 2011/12
zrealizowano godzin: 208 pozostało do realizacji: 2
O ile nie podano inaczej, zajęcia odbywają się w sali 607.
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Konstruowanie zadań (2/10) | Marek Zakrzewski |
10:25-11:55 | Metody aktywizujące (6/20) | Agata Hoffmann |
12:20-13:50 | Metody aktywizujące (8/20) | Agata Hoffmann |
14:00-15:30 | Praca z uczniem zdolnym (12/20) Geometria elementarna |
Stefan Mizia |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Komputer w pracy nauczyciela (2/20) s. 602 | Krzysztof Omiljanowski |
10:25-11:55 | Komputer w pracy nauczyciela (4/20) s. 602 | Krzysztof Omiljanowski |
12:20-13:50 | Nauczanie metodą projektu i webquest (2/20) | Małgorzata Mikołajczyk |
14:00-15:30 | Nauczanie metodą projektu i webquest (4/20) | Małgorzata Mikołajczyk |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Metody aktywizujące (10/20) | Agata Hoffmann |
10:25-11:55 | Metody aktywizujące (12/20) | Agata Hoffmann |
12:20-13:50 | Historia matematyki na lekcjach matematyki (14/20) | Adam Morawiec |
14:00-15:30 | Praca z uczniem zdolnym (14/20) Geometria elementarna |
Stefan Mizia |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Komputer w pracy nauczyciela (6/20) s. 602 | Krzysztof Omiljanowski |
10:25-11:55 | Komputer w pracy nauczyciela (8/20) s. 417 | Krzysztof Omiljanowski |
12:20-13:50 | Nauczanie metodą projektu i webquest (6/20) | Małgorzata Mikołajczyk |
14:00-15:30 | Nauczanie metodą projektu i webquest (8/20) | Małgorzata Mikołajczyk |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Konstruowanie zadań (4/10) | Marek Zakrzewski |
10:25-11:55 | Konstruowanie zadań (6/10) zaliczenie połówkowe |
Marek Zakrzewski |
12:20-13:50 | Metody aktywizujące (14/20) | Agata Hoffmann |
14:00-15:30 | Metody aktywizujące (16/20) | Agata Hoffmann |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Komputer w pracy nauczyciela (10/20) s. 417 | Krzysztof Omiljanowski |
10:25-11:55 | Komputer w pracy nauczyciela (12/20) s. 417 | Krzysztof Omiljanowski |
12:20-13:50 | Nauczanie metodą projektu i webquest (10/20) | Małgorzata Mikołajczyk |
14:00-15:30 | Nauczanie metodą projektu i webquest (12/20) | Małgorzata Mikołajczyk |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Praca z uczniem zdolnym (16/18) Geometria elementarna |
Stefan Mizia |
10:30-12:00 | Praca z uczniem zdolnym (18/18) s. 605 Geometria elementarna zaliczenie połówkowe |
Stefan Mizia |
12:20-13:50 | Komputer w pracy nauczyciela (14/20) s. 416 TI | Michał Śliwiński |
14:00-15:30 | Nauczanie metodą projektu i webquest (14/20) s. 416 TI | Michał Śliwiński |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Metody aktywizujące (18/20) | Agata Hoffmann |
10:25-11:55 | Metody aktywizujące (20/20) zaliczenie przedmiotu |
Agata Hoffmann |
12:20-13:50 | Historia matematyki na lekcjach matematyki (16/20) | Adam Morawiec |
14:00-15:30 | Historia matematyki na lekcjach matematyki (18/20) zaliczenie przedmiotu |
Adam Morawiec |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:00 | Konstruowanie zadań (8/10) Zadania rozwijające myślenie |
Małgorzata Mikołajczyk |
10:15-11:45 | Praca z uczniem zdolnym (20/20) s. HS Rachunki, rozumowania, wyobraźnia, zastosowania zaliczenie przedmiotu |
Marek Zakrzewski |
12:00-13:45 | Konstruowanie zadań (10/10) Zadania testowe zaliczenie przedmiotu |
Małgorzata Mikołajczyk |
14:00-15:30 | Komputer w pracy nauczyciela (16/20) s. 417 | Krzysztof Omiljanowski |
15:40-17:10 | Nauczanie metodą projektu i webquest (16/20) Prezentacje |
Małgorzata Mikołajczyk |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Komputer w pracy nauczyciela s. 417 (18/20) | Krzysztof Omiljanowski |
10:25-11:55 | Komputer w pracy nauczyciela s. 417 (20/20) zaliczenie przedmiotu |
Krzysztof Omiljanowski |
12:20-13:50 | Nauczanie metodą projektu i webquest (18/20) Prezentacje |
Małgorzata Mikołajczyk |
14:00-15:30 | Nauczanie metodą projektu i webquest (20/20) zaliczenie przedmiotu |
Małgorzata Mikołajczyk |
godzina | przedmiot | prowadzący |
10:15-11:45 | Historia matematyki na lekcjach matematyki (20/20) s. HS Lwowska i wrocławska szkoła matematyczna |
Roman Duda |
12:00-12:30 | Rozdanie dyplomów, uroczyste zakończenie studiów s. HS |
godzina | przedmiot | prowadzący |
9:15-10:15 | Spotkanie informacyjne, ustalenie harmonogramu zjazdów, zebranie dokumentów (1/2) | Małgorzata Mikołajczyk |
10:15-11:45 | Praca z uczniem zdolnym (2/20) Popularyzacja matematyki - wykład "Po co nam aksjomaty?" |
Włodzimierz Charatonik |
12:00-13:45 | Kalkulatory graficzne (2/20) Zapoznanie się ze sprzętem |
Michał Śliwiński |
14:00-15:30 | Historia matematyki na lekcjach matematyki (2/20) Maszyny liczące - pokaz, zwiedzanie wystawy |
Adam Morawiec |
godzina | przedmiot | prowadzący |
9:00-10:30 | Kalkulatory graficzne (4/20) Podstawowe operacje, reprezentacja liczb |
Michał Śliwiński |
10:45-12:15 | Ekonomia na lekcjach matematyki (2/20) Gra symulacyjna "Przedsiębiorczość" |
Michał Śliwiński |
12:30-14:00 | Ekonomia na lekcjach matematyki (4/20) Giełda Papierów Wartościowych |
Paweł Kisowski |
14:15-15:45 | Historia matematyki na lekcjach matematyki (4/20) Jak liczono dawniej, a jak liczymy dziś? |
Adam Morawiec |
godzina | przedmiot | prowadzący |
9:00-10:30 | Kalkulatory graficzne (6/20) Wykresy funkcji, dynamiczna zmiana parametrów |
Michał Śliwiński |
10:45-12:15 | Ekonomia na lekcjach matematyki (6/20) Podatek Belki |
Paweł Kisowski |
12:30-14:00 | Metody statystyki w szkole (2/20) Elementy statystyki w programach szkolnych. Prezentacja wykładu Hansa Roslinga |
Andrzej Dąbrowski |
14:15-15:45 | Praca z uczniem słabym (2/20) Przyczyny trudności i niepowodzeń w uczeniu się matematyki |
Elżbieta Kalinowska |
godzina | przedmiot | prowadzący |
9:00-10:00 | Praca z uczniem słabym (3/20) Jak uczyć myślenia? |
Małgorzata Mikołajczyk |
10:15-11:45 | Ekonomia na lekcjach matematyki (8/20) Utrzymać ryzyko w ryzach |
Paweł Kawa |
12:00-12:30 | Praca z uczniem słabym (4/20) Jak uczyć myślenia? |
Małgorzata Mikołajczyk |
12:30-14:00 | Metody statystyki w szkole (4/20) Grafika statystyczna |
Andrzej Dąbrowski |
14:15-15:45 | Metody statystyki w szkole (6/20) Grafika statystyczna |
Andrzej Dąbrowski |
godzina | przedmiot | prowadzący |
9:00-10:30 | Metody statystyki w szkole (8/20) Jak nie kłamać za pomocą statystyki? |
Andrzej Dąbrowski |
10:45-12:15 | Ekonomia na lekcjach matematyki (10/20) Kursy walut i średnie kursy walut |
Paweł Kisowski |
12:30-14:00 | Kalkulatory graficzne (8/20) Równania parametryczne, współrzędne biegunowe, wielokąty gwiaździste |
Michał Śliwiński |
14:15-15:45 | Nauczanie z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (2/10) Po co komputer na matematyce? |
Michał Śliwiński |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Metody statystyki w szkole (10/20) Co kryją w sobie dane? |
Andrzej Dąbrowski |
10:30-12:00 | Ocenianie holistyczne (2/10) Co i jak oceniamy - prawo i praktyka |
Agata Hoffmann |
12:15-13:45 | Praca z uczniem słabym (6/20) Rozpoznawanie trudności w uczeniu się matematyki |
Elżbieta Kalinowska |
14:00-15:30 | Kalkulatory graficzne (10/20) Obróbka danych statystycznych |
Michał Śliwiński |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Metody statystyki w szkole (12/20) Dane w tabelach |
Andrzej Dąbrowski |
10:30-12:00 | Ocenianie holistyczne (4/10) Tendencje w ocenianiu - podejścia intuicyjne, analityczne i holistyczne |
Agata Hoffmann |
12:15-13:45 | Praca z uczniem słabym (8/20) Narzędzia diagnostyczne stosowane w rozpoznawaniu specyficznych trudności w uczeniu się matematyki |
Elżbieta Kalinowska |
14:00-15:30 | Kalkulatory graficzne (12/20) Sprawdzian na półmetku |
Michał Śliwiński |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:00 | Praca z uczniem zdolnym (4/20) Mecze matematyczne |
Małgorzata Mikołajczyk |
10:15-11:45 | Praca z uczniem zdolnym (6/20) Wizualizacja pojęć matematycznych - wykład popularnonaukowy nt. "Problem Apoloniusza" |
Krzysztof Omiljanowski |
12:00-13:00 | Praca z uczniem zdolnym (7/20) Mecze matematyczne |
Małgorzata Mikołajczyk |
13:30-15:00 | Kalkulatory graficzne (14/20) Kalkulator na lekcjach statystyki |
Michał Śliwiński |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Metody statystyki w szkole (14/20) Porównywanie danych |
Andrzej Dąbrowski |
10:30-12:00 | Ekonomia na lekcjach matematyki (12/20) Reforma emerytalna |
Paweł Kisowski |
12:15-13:45 | Praca z uczniem słabym (10/20) Rozwój umysłowy i jego stymulowanie |
Elżbieta Kalinowska |
14:00-15:30 | Ocenianie holistyczne (6/10) Przykłady oceniania holistycznego |
Agata Hoffmann |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Metody statystyki w szkole (16/20) Eksperymenty w nauczaniu statystyki |
Andrzej Dąbrowski |
10:30-12:00 | Praca z uczniem słabym (12/20) Sprytne rachunki |
Małgorzata Mikołajczyk |
12:15-13:45 | Praca z uczniem słabym (14/20) Dyskalkulia - rodzaje i sposoby postępowania korekcyjno - kompenasacyjnego |
Elżbieta Kalinowska |
14:00-15:30 | Ekonomia na lekcjach matematyki (14/20) Podatek dochodowy |
Paweł Kisowski |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-9:45 | Kalkulatory graficzne (16/20) Współrzędne biegunowe, wielokąty gwiaździste - cd. |
Michał Śliwiński |
10:00-12:45 | Praca z uczniem słabym (16/20) Praca z uczniem zdolnym (9/20) Mistrzostwa w Szybkim Liczeniu |
Małgorzata Mikołajczyk |
13:00-14:30 | Praca z uczniem słabym (18/20) Czynnościowe nauczanie uczniów z trudnościami w uczeniu się matematyki |
Elżbieta Kalinowska |
14:45-15:30 | Praca z uczniem zdolnym (10/20) Sprytne rachunki |
Małgorzata Mikołajczyk |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Metody statystyki w szkole (18/20) Analiza danych na przykładach |
Andrzej Dąbrowski |
10:30-12:00 | Ocenianie holistyczne (8/10) Przykłady oceniania holistycznego |
Agata Hoffmann |
12:15-13:45 | Praca z uczniem słabym (20/20) Projektowanie pracy z uczniem z trudnościami w uczeniu się matematyki zaliczenie przedmiotu |
Elżbieta Kalinowska |
14:00-15:30 | Kalkulatory graficzne (18/20) Programujemy! |
Michał Śliwiński |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Metody statystyki w szkole (20/20) zaliczenie przedmiotu |
Andrzej Dąbrowski |
10:30-12:00 | Ocenianie holistyczne (10/10) Wady i zalety oceniania holistycznego zaliczenie przedmiotu |
Agata Hoffmann |
12:15-13:45 | Kalkulatory graficzne (20/20) zaliczenie przedmiotu |
Michał Śliwiński |
14:00-15:30 | Ekonomia na lekcjach matematyki (16/20) Inflacja |
Paweł Kisowski |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Nauczanie z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (4/10) Możliwości sprzętowe |
Michał Śliwiński |
10:30-12:00 | Nauczanie z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (6/10) Prezentacje słuchaczy |
Michał Śliwiński |
12:30-15:30 | Historia matematyki na lekcjach matematyki (8/20) Wrocławska matematyka i astronomia - zwiedzanie Gmachu Głównego UWr: Auli Leopoldina, Oratorium Marianum, Wieży Matematycznej i kościoła uniwersyteckiego oraz wystawy w Muzeum UWr |
Adam Morawiec |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Historia matematyki na lekcjach matematyki (10/20) Matematyka wrocławska |
Adam Morawiec |
10:30-12:00 | Ekonomia na lekcjach matematyki (18/20) Lokaty bankowe |
Paweł Kisowski |
12:15-13:45 | Nauczanie z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (8/10) Prezentacje słuchaczy |
Michał Śliwiński |
14:00-15:30 | Nauczanie z wykorzystaniem tablicy interaktywnej (10/10) Prezentacje słuchaczy zaliczenie przedmiotu |
Michał Śliwiński |
godzina | przedmiot | prowadzący |
8:45-10:15 | Historia matematyki na lekcjach matematyki (12/20) Wrocławska Szkoła Matematyczna |
Adam Morawiec |
10:30-12:00 | Ekonomia na lekcjach matematyki (20/20) Sprawdzian końcowy zaliczenie przedmiotu |
Paweł Kisowski |
12:15-13:45 | Metody aktywizujące (2/20) Geometria płaska w origami |
Sylwia Szczęsna-Cichoń |
14:00-15:30 | Metody aktywizujące (4/20) Geometria przestrzenna w origami |
Sylwia Szczęsna-Cichoń |
Poniżej zamieszczamy materiały do wybranych zajęć.
Załącznik | Wielkość |
---|---|
euler_w_tle.pdf | 231.91 KB |
lokalizacja_osrodkow_nerwowych.doc | 216 KB |
studium_przypadku.doc | 91.5 KB |
test_calculia.doc | 118.5 KB |